خانه / مسابقه دانش مغز / کارگاه حل سوالات مسابقه Brain Bee
کارگاه حل سوالات مسابقه Brain Bee
کارگاه حل سوالات مسابقه Brain Bee

کارگاه حل سوالات مسابقه Brain Bee

گروه آموزشی علوم شناختی ایران، اولین برگزار کننده کلاس‌های آموزشی دانش مغز و علوم اعصاب برای دانش آموزان، کارگاهی ۳ ساعته برای حل تشریحی سوالات مرحله اول مسابقه دانش آموزی Brain Bee برگزار می‌کند.

به علت تقاضای بسیار زیاد دانش آموزان غیرتهرانی، تدابیری اندیشیدیم تا این کارگاه به صورت کاملا آنلاین و مجازی در محیط کلاس‌های مجازی دانشگاهی برگزار شود. ظرفیت کارگاه محدود بوده و مهلت آن تمدید نخواهد شد.

به درخواست شما چون دی ماه فصل امتحانات است، کارگاه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ و روز پنج شنبه برگزار خواهد شد تا خللی در مطالعه امتحانات شما عزیزان وارد نشود.

مخاطب این کارگاه علاوه بر شرکت کنندگان این دوره از مسابقات، داوطلبان سال آینده مسابقه نیز هستند. این کارگاه می‌تواند نقطه عطفی در مطالعات آنها برای مسابقه سال آینده Brain Bee باشد.

همچنین جهت حمایت از دانش آموزان مستعدی که توان پرداخت هزینه کارگاه را ندارند، امکانی فراهم شده تا با تخفیف ۱۰۰ درصدی در این کارگاه ثبت نام کنند. این عزیزان می‌توانند از طریق ایمیل اعلام شده مشکل خود را مطرح کرده و در کارگاه ثبت نام کنند.

زمان برگزاری کارگاه: پنج شنبه، ۲۱ دی ماه، ساعت ۱۸ تا ۲۱

آخرین مهلت ثبت نام: سه شنبه، ۱۹ دی ماه ساعت ۲۳

هزینه این کارگاه ۳۰ هزار تومان است.

جهت شرکت در کارگاه ملزومات زیر مورد نیاز است:

  • اینترنت
  • دستگاهی که بر روی آن مرورگر کروم یا فایرفاکس نصب باشد.
  • دستگاهی که استفاده میکنید مجهز به بلندگو و میکروفن باشد.
از طریق فرم زیر همین حالا ثبت نام کنید:

۳ نظر

  1. ستاره اورعی محصل

    سلام فاطمه خزایی هستم . مامان ستاره اوزعی محصل هستم . زمان اطلاع رسانی دیر بود . من سعی کردم قسمتهایی از کتاب مربوط به مسابقه را ساده نویسی کنم تا برای ستاره قابل فهم باشه. ولی زمان نداشتم . به هر حال ستاره ۱۳ ساله است . و هنوزم فرصت شرکت کردن را دارد . اگر بتونم ماکت مغز را بخرم نمیدونم اسمش چیه . ولی طوری باشه که بتونم تکه های مغز را برایش توضیح بدهم عالی میشه . مسابقه بسیار خوبه . عالیه . سطح علمی بالایی داره . ای کاش برای افراد سن بالا هم برگزار میشد .سپاسگزارم

  2. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت سفیران علوم اعصاب؛ و البته با تشکر از زحماتتان. در صورت امکان مرجعی را فراهم نمایید تا اطلاع رسانی ها به ایمیل ها هم انجام گیرد؛ یعنی در سایت عضو شویم و بعد از عضویت در سایت اطلاعیه ها به ایمیل یا جیمیل ارسال بشه و هم مرجعی برای مشاهده ویدیو ها و کلاس های برگزار شده فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Creative Commons License
All content by IranCognitiveScience is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Based on a work at Iran Cognitive Science Group.
Permissions beyond the scope of this license may be available at irancognitivescience.com.