خانه / پژوهشکده علوم شناختی / پژوهشکده علوم شناختی کجاست؟
پژوهشکده علوم شناختی
پژوهشکده علوم شناختی

پژوهشکده علوم شناختی کجاست؟

پژوهشکده علوم شناختی، اولین موسسه‌ در ایران است که به صورت تخصصی در حوزه علوم شناختی فعالیت می کند. این پژوهشکده به اختصار ICSS خوانده می شود. در حال حاضر پژوهشکده در دو مقطع ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد و این پذیرش از طریق کنکور سراسری صورت می‌گیرد.

گرایش‌های ارائه شده در پژوهشکده علوم شناختی در مقطع ارشد شامل: “روانشناسی شناختی”، “توانبخشی شناختی” و گرایش “ذهن، مغز و تربیت” است.

همچنین گرایش‌های ارائه شده در مقطع دکتری شامل: “علوم اعصاب شناختی”،”مدل سازی شناختی”،”زبان شناسی شناختی”،”روان شناسی شناختی”،”شناخت اجتماعی” و “فلسفه ذهن” است.

یک مرکز دیگر نیز به نام پژوهشکده علوم شناختی فعالیت می کند که این مرکز در واقع یکی از دپارتمان‌های IPM بوده و ربطی به پژوهشکده علوم شناختی ذکر شده ندارد.

کلینیک مغز و شناخت واقع در خیابان زرتشت، کلینیک وابسته به پژوهشکده علوم شناختی است که دانشجویان گروه توابخشی شناختی پژوهشکده بیشترین فعالیت را در این مرکز دارند.

ساختمان پژوهشکده علوم شناختی در یک مجموعه دانشگاهی مستقل واقع در پردیس، فاز ۴، بلوار علوم شناختی، ساخته شده و از بهترین امکانات آزمایشگاهی برخوردار است.

هیئت علمی این مجموعه شامل گروهی از بهترین اساتید علوم شناختی ایران هستند. دکتر علیرضا مرادی رییس پژوهشکده، و دکتر کمال خرازی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای پژوهشکده هستند.

 

۸ نظر

  1. با سلام و احترام لطفا شهریه ثبت نام در پزوهشکده علوم شناختی را در صورت امکان بفرمایید
    با تشکر

  2. سلام
    مطالبی در خصوص تاثیرات شناختی فضای سایبری برذهن افراد وبه خصوص جوانان لازم دارم .
    در صورت امکان راهنمایی فرمایید.
    با تشکر

  3. سلام ببخشید آخرین رتبه ی قبولی در گرایش توانبخشی شناختی چقدر باید باشه؟

  4. سلام با چه مدرکی میتوان در گرایش توانبخشی شرکت کرد؟

  5. سلام با کارشناسی رشته تاریخ میشه ارشد علوم شناختی شرکت کرد؟ممنون

  6. سلام.دانشجوی ارشد روانشناسی عمومی هستم .خیلی علاقه مندم موضوع پایان نامه ام درزمینه علوم شناختی باشه ودر این زمینه کار کنم امکانش هست از شما بتونم راهنمایی ومشاوره بگیرم برای موضوع پایان نامه ام .منتظر هستم .ممنون اگه کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Creative Commons License
All content by IranCognitiveScience is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Based on a work at Iran Cognitive Science Group.
Permissions beyond the scope of this license may be available at irancognitivescience.com.